Dintr-un motiv (de-al dracu), mi-am aruncat ochii pe blogul meu care viețuiește la mine în internet de trei anișori. Ce să zic? Postări decente, puncte de vedere despre lume și viață, aproape eu

Mda, cam asta e – aproape eu, dar nu chiar eu pe de-a-ntregul. Lipsesc – am constatat – opinii despre sex. Cam da. Am postări asexuate! M-au ajutat ele să fiu mai „sobru”, mai „serios”?

Intrat în malaxorul opiniilor serioase despre orice, am uitat o felie din viața mea al naibii de puternică, de prezentă, de concretă. De vie. SEXUL!

Iar azi, ajuns la o vârstă în care înțeleg

– că femeia tânără este fragedă, iar cea trecută de prima tinerețe – carnală,

– că „rotundul” nu înseamnă gras, ci voluptuos, iar „subțirele” nu înseamnă așchie, ci mlădiere,

– că Playboy este o carte cu povești, în timp ce Albă ca Zăpada sau Cenușăreasa s-au terminat când începea partea cea mai frumoasă,

– că un sex-shop nu e magazinul unde se vând bombe artizanale, ci un fel de galantar cu obiecte de uz casnic,

– că un eșec în pat e momentul care anunță triumful de mâine, iar un triumf…,

– că umflatul în pene după ce calci găina este tot mai des anulat de… umflatul găinii în pene!

… azi, așadar, cred că pot să discut despre asta cu dezinvoltură. Şi o voi face.

Până atunci – on topic – o poezie a poetului ieșean Emil Brumaru:

     ți-s bucile crescute frumos cum cozonacii
     lucrați în drojdii bune. și-s rumenite blând.
     și pizda ta miroase, când îți desfaci lin cracii,
     cădelnițând cu dânsa smirnele calde-n vânt,
     a fir de voinicică păstrată-ntr-o scriptură
     de-un popă prins cu mâna sub poale la femei.
     saliva ți se-ngroașă ca o smântană-n gură
     căci ai, crestată-n simțuri, cerescul obicei,
     cu buzele răsfrânte, carâmb de cizma moale,
     bărbaților de-a suge al treilea picior.
     chiloți cu epolete de mareșal la sale
     porți tu pe curu-n lupte atotbiruitor.

     și-n văile-n adânce, stă gras și copt ca spicul
     de grâu mănos în toamnă, cât vrabia, lindicul!

Pervers? Obscen? Sau neaoș și sincer?

(Atenție!, e același condei care a scris și:

     Fără-ndemn intrăm în toamna
     Cântecului plin de frică.
     Nici o aripă de înger
     Aerul nu-l mai despică.

     Mâna spre pământ se lasă, 
     Pipăie-ntre ierburi rana
     Larg deschisă. De sub pietre
     Șerpi clociți prelingu-și zeama

     Ce-o sorbim c-o poftă veche
     Până mintea ni se strică.
     Fără rost intram în toamna
     Sufletului plin de frică…)

Încă ceva: ipocrizia nu ține de morală!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

2 răspunsuri »

  1. alexandra spune:

    Hai sa vedem si povestirile erotice…. 😉

  2. joker spune:

    🙂

Lasă un răspuns

