Mărturisea cineva deunăzi pe facebook că e MÂNDRU că e țăran (proveniența rurală reprezentând garanția unei descendențe dintr-o lume mai curată…). Ideea aparține unui tânăr interesant, vârsta, pesemne, generând exaltarea.

Altădată, am auzit pe cineva (un fost sportiv de prim calibru) afirmând răspicat că este mândru că este român. Aici din nefericire nu mai funcționa situația cu vârsta…

Neplăcut: NU sunt mândru că sunt român (de ce aș fi?), nici că am făcut ochi în oraș (la fel de… deloc aș fi fost dacă m-aș fi născut la țară). Nu îmi sare a mândrie inima din piept nici că sunt fiul părinților mei, că sunt suporterul lui Dinamo, admiratorul lui Pink Floyd ori că am ochi albaștri. Motivul nemândriei mele în cele mai sus înșirate e simplu: nu sunt și nu am să fiu niciodată mândru de nimic din ce mi-a fost DAT. Soarta fiind „vinovată” că sunt român cu ochi albaștri și Crețu. Iar povestea cu apartenență seacă la admirarea unei grupări face parte dintr-o categorie similară.

Am să fiu întotdeauna mândru pentru ceea ce am acumulat, pentru truda care stă în spatele studiilor mele, bunăoară, pentru realizările oamenilor pe care i-am ajutat în demersurile lor (și de-aia cred, mai degrabă, că părinții ar fi cei care ar trebui să simtă asta în relație cu copiii lor) sau pentru prezența în viața mea a unor oameni deosebiți (prezență care spune ceva despre… subsemnatul). Ele mă definesc ca persoană și ca valoare și ele trebuie, consider, apreciate în categorisirea oricui.

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

6 răspunsuri »

  1. ion spune:

    admiratia ptr pink floyd vine tot din ceea ce ai acumulat.ai de ce sa fii mandru! dar nu asta voiam sa-ti spun. au calculat astia greutatea internetului si le-a iesit ca este egala cu a unei capsune. ii dai tu vestea lui Luci? – eu nu mai stiu sigur adresa ta de mail si m-am gandit sa te caut pe aici.

  2. c spune:

    Cu Pink Floyd… parțial da, ai dreptate, recunosc.
    Cât despre greutatea internetului, începe să rivalizeze cu valoarea oamenilor care ne înconjoară. Pe noi și pe măria-sa Luci!

  3. Masaj erotic Arad spune:

    referitor la gusturi muzicale ..pentru asta trebuie sa fii mandru , pentru ca a fost alegerea ta …nu ti-a fost data ( ex. orasul / tara in care te-ai nascut etc . ) ….parerea mea

  4. c spune:

    Revin: nu e mai puțin adevărat, deși… a fi fanul unei trupe de muzică te transformă în receptor, nu în creator…
    Pesemne meseria mea e de vină…

  5. c spune:

    Și încă ceva: mai am un motiv să vreau să ajung în Arad!

Lasă un răspuns

