Se termină și 2011-le ăsta. Cu bune și cu rele… e cam gata.

Îmi fac o datorie normală în a îl evalua în funcție de mine însumi, de dorințele cu care l-am așteptat. Îmi e ușor să o fac, uitându-mă la scriam aici acum un an. Din ele toate, ce a ieșit? Mai nimic – înjur tot „parțial”, rolul încă îl aștept, filmul – așișderea, De scris am început, dar atât, iar „afacerea” sper să fie doctoratul. La ukulele nu cânt mai bine ca anul trecut, de vizitat n-am vizitat nimic, Ajutorul dezinteresat promis cuiva pare promisiunea cea mai apropiată de realizare, în Făgăraș nu am ajuns, dar am urcat în Iezer, singurătatea mi-e în continuare prieten bun, cât despre ultima dorință…

Așadar, anul ar fi putut fi catalogat drept unul mai degrabă nemulțumitor. Și totuși, ceva l-a salvat pe ultimii metri.

Mai precis un telefon. De La mulți ani, Sărbători fericite, chestii de-alea. Numai că telefonul ăsta a fost unul excepțional. Primit de la un prieten pe care îl cunosc de aproape… mă rog, ca să nu mă îmbolnăvesc iarăși de aritmetică, prefer să spun că MĂ cunoaște de când aveam 3-4 ani. După ce ne-am spus fel de fel de vorbe, am încheiat mărturisindu-ne nemulțumirea că timpul nu ne permite să ne vedem mai des de două ori pe an. „Da, Cosminuțu (un diminutiv cu care am rămas înnobilat de la vârsta despre care vă vorbeam), dar asta nu contează. Șii, tu ești acolo, undeva, pe raftul de sus.” „Cum vine asta?” „Păi da, știi, când ai o haină sau o pălărie mai bune, le ții pe raftul de sus, unde umblii rar. Așa ești și tu pentru mine!”

Mulțumesc din inimă, Făniță! Uite-așa, vorbele astea au salvat un an întreg. La capătul căruia doresc tuturor celor la care țin să ne așezăm pe raftul de sus unii pe alții, chiar dacă asta va însemna să ne vedem mai rar…

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

Lasă un răspuns

