Fumatul poate ucide. Da, știu, bunicul tău a fumat ca un turc și a trăit 284 de ani. Așa, și? A avut baftă, sau, dacă nu ar fi băgat nicotină și gudron în el, ar fi trăit încă pe atât! Sau nu. Oricum, nu îmi pasă de rudele tale fumătoare!

Fumatul poate ucide! Scrie clar, scrie limpede pe pachetul de țigări, dar tu continui să fumezi, ca un imbecil inconștient. Problema ta, dacă vrei să joci ruleta rusă cu plămânii tăi, cu tenul, cu dantura, cu viața. Încearcă și cu cianură, e mai scurt și chiar mai puțin dureros decât cancerul care e posibil să te mănânce! În ceea ce te priveștge, mă nemulțumește că, probabil, într-o zi, voi fi nevoit să contribui cu o sumă ilogică la cumpăratul coroanei tale.

Fumatul poate ucide! Da, mă, da – POATE! Nu ucide sigur. Dar… DACĂ? Dacă tu crăpi, ai fost un tip tare, care s-a jucat cu cursul gol pe lângă pușca sculată și a furat-o. Nasol… Am mai fi avut de purtat discuții, de bucurat de primăveri, de comentat filme, ori de râs la bancuri. Dar – alegerea ta!

Fumatul poate ucide!!! Și ce nu înțeleg nici să mă tai e altceva. De ce ții musai să fumezi acolo unde sunt și eu? O faci fie uitându-te semeț la mine, de parcă ai luat te miri ce Nobel sau Oscar pentru personalitate fiindcă ești nesimțit și mă sfidezi, fie făcând pe prostul, ca și cum nu ai avea habar că fumatul pasiv POATE fi și el letal, fie adoptând privirea aia de bou milog, care se uită umil implorând înțelegere. Pentru a fuma acolo unde sunt și eu. Pentru a îmi risca și eu sănătatea și viața, fiindcă tu ești un cretin sinucigaș inconștient!

Astăzi, de Ziua mondială a antifumatului, ție, prietenului sau neprietenului meu fumător, o dedicație sinceră!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

Lasă un răspuns

