Când trec serile pe Calea Griviței, în dreptul bisericii, văd fetele. Mai toate, armonios făcute, îmi par profesioniste în sensul cel mai exact al cuvântului: ofertante, erotice, cu priviri vii. Și mă abțin cu greu să gândesc că meseria lor este una cu care mă simt în parte solidar (eu îmi vând pe bani zona intimă a trăirilor sufletești, ele – intimitatea corporală), dar una pe care o consider mai degrabă ingrată: cu clienții mei, eu intru într-un raport amorf, fără a fi obligat să iau contact cu spiritul lor la fel de intim cum ele iau contact cu fizicul „spectatorilor” lor…

Altminteri, continui să gândesc că am în faţă nişte femei care întreţin nişte relaţii cu nişte bărbaţi pentru a obţine nişte avantaje materiale, motiv pentru care sunt blamate de o societate care admiră nişte femei care întreţin o relaţie cu un bărbat (soţ) perntru a obţine multe  avantaje materiale. Unfair!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

Lasă un răspuns

