Da… nu e tocmai plăcut să te trezești că ai fost capabil să-ți scoți restul de jumătate de salariu de la bancomat și, neatent fiind (căscat, bezmetic, hăbăuc, amețit, ș.a.m.d) rămâi fără ei în buzunar după numai 100 de metri (vorbeam la telefonul mobil și i-am băgat în buzunar). Și, oricât aș fi găsit argumente interioare, de la imaginarea cardului de film neorealist a bancnotelor luate de vânt (bătea năpraznic în ziua aia…), până la dopingul cu gânduri pozitive (i-o fi găsit un om amărât pe care l-am fericit, sau am pierdut eu oameni în viață, banii nu sunt atât de importanți…), situația în sine tot e nasoală…

ȘI TOTUȘI! Ocazia asta specială mi-a oferit surpriza unor reacții absolut excepționale, din partea unor oameni de la care în mod real nu mă așteptam, care au sărit să mă întrebe în ce mod mă pot ajuta! (Ca să nu existe riscul să mă lenevesc și să îmi permit să îi uit pentru că le trec numele aici, nu o să îi numesc) Și, de-odată, în mod paradoxal, viața îmi apare mai frumoasă fiindcă mi s-a întâmplat o nenorocire!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

5 răspunsuri »

  1. Loredana spune:

    Tot raul spre bine. Doamne ajuta sa treci cu bine!

  2. c spune:

    Mulțumesc! Nu am nicio îndoială că va fi bine! Postarea asta e deja un semn!

  3. alexandra spune:

    „Dracul ” nu e atat de negru pe cat pare ! 🙂

  4. c spune:

    … și nici îngerul atât de alb!

  5. alexandra spune:

    Ne-am plictisi daca ar fi numai alb… Au si culorile farmecul lor !

Lasă un răspuns

