Nu știu dacă mi s-a întâmplat vreodată, în istoria acestui blog, să tac în așa hal. Doar că, vorba lui Brâncuși: Ori taci, ori spune ceva mai bun decât tăcerea. Iar eu am tăcut și mi-am muncit referatul de sesiune doctorală.

Dar io-te-te că am găsit azi ceva scris de o tanti, care mi-a plăcut peste măsură și nu mă pot abține să nu îl pun aici, spre veșnică pomenire virtuală (pe facebook se dilua, ușor-ușor…) Așadar, zice doamna/domnișoara Iuliana Serea:

La șase dimineața intră în scara blocului zâmbitoare, cu părul ciufulit. Era încântată. Fusese o seară nemaipomenită – decolteu și tocuri, flirt, coktailuri și dans cu fetele până dimineață, tot ce-și poate dori o tipă care știe să se distreze. Fiica de 15 ani a vecinului, ieșită cu câinele, o salută: „Săru’mâna”.

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

Lasă un răspuns

