Trebuie să îmi recunosc, odată și-odată, o mare problemă, un mare complex. El se manifestă la tot pasul, în varii situații. Astfel:

– Nu găsesc interesante apelativele de întâmpinare ori salut la adresa prietenilor/cunoștințelor care aduc mai degrabă cu invectivele adresate uneori regnului animal sau cu termenii folosiți în jargonul anatomic;

– La nervi, nu îmi vine să invit interlocutorii să îndeplinească diferite acțiuni proprii mai degarbă unor nopți pasionale alături de femeia pe care o iubesc; nici eu, la rândul meu, nu mă ofer să întorc anumite gesturi de profil nici persoanei în cestiune, nici familiei acestuia sau membrilor ei, vii sau decedați;

– În caz de diferend de opinii, consider mai degrabă că punctele de vedere personale nu coincid cu cele ale ceeluilalt/celorlalți și nu găsesc că acest fapt se datorează încadrării ccelorlalți în categorii globale, de genul celor care denumesc defecațiile umane sau dejecțiile casnice, unor îndeletniciri cum ar fi cele de prostituată sau unor manifestări aberante, cum ar fi coprofagia;

– Nu consider a fi spirituale textele producțiilor muzicale de ultimă perioadă „Dă-te-n dragostea mea”, „Panama”, ori mai noua „Arată-i c-o iu…”.

– Pe cei care sunt de o altă opinie decât cele mai sus exprimate, chiar dacă opinia mea știu că le poate provoca o durere în zona pelviană, tind să îi consider primitivi și rudimentari atât în exprimare, cât, mai ales, în gândire.

Date fiind cele spuse, dar și plasarea acestei atitudini într-o categorie minoritară din punct de vedere relațional și expozitiv în societate, tind să cred că am un complex. Pesemne unul de masculinitate inferioară…

l-Im-so-ashamed

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

Lasă un răspuns

