Am nevoie de tine. De bucuria pe care mi-o aduce  iubirea pe care ți-o port, de frumusețea dăruirii mele ție, cel pe care îl percep minunat de atâtea ori și pe care îl caut cu frenezie în restul timpului. Și nevoia asta de tine nu e făcută din lanțuri, ci din aripi care mă cheamă să zbor spre tine, în tine, cu tine. Mă recunosc prin dragostea pe care o simt pentru tine!

Simt un fel de magie persistentă. Dinspre tine,  în jurul tău și legat de ce simt pentru tine. Focul meu, pasiunea, setea mea de libertate sunt toate ale tale. Dăruite tie. Menite să îți fie de folos.

E ca un drog. Vreau tot mai mult. Cum să nu te sufoc? Cum să exist în afara ta?

Sunt mai tot timpul în pragul orgasmului: dornică să dizolv în tine pe mine, lumile în care am pătruns, tot ce sunt și tot ce n-am știut să fiu. Trecutul. Celelalte doruri. Totul trece prin tine. Unde ai găsit tu fericirea și mi-ai adus-o toată când eu o căutam de-o viață?

Tu îmi trezești stări și eu merg prin ele spre sursa lor, spre vibrația inițială care se dovedește a fi o lume întreagă! Cum poate fi tot mai mult cand de fiecare dată te iubesc până la capăt? Unde și cum tot trezești în mine? Explorez fascinată lumile pe care tu mi le-ai trezit, pentru a ți le dărui mai târziu pline de viață.

Ți-ai lăsat umbra în mine, care intră și tot intră, săpând dorul de tine până într-un eu pe care nici nu-l știam. Mă sfâșii cu extaz, mă dori în mai vreau, mă arunci în orgasm și mă scoți pentru a-i simții apropierea și forța celui care vine. De care ori mă poți dezvirgina? Credeam că sunt doar una.

Simt tot mai mult că nu am scut pentru săbiile tale…

Știi de ce sunt fluturii așa de frumos colorați?  Pentru că au continuat sa zboare, oricât de frumoase au fost nuanțele care s-au reflectat în aripile lor.

Tu spui: stai acasă, eu voi călări munți și văi, îți voi aduce și ție crâmpeie din curcubeiele pe care le voi arunca peste tot în lume și voi fi pururea al tău. Eu îți spun: acasa ta sunt eu. La masa ta nu va sta nimeni, dar nu voi mirosi a căpăstru. Tot ce sunt si pot e pe deplin al tău, pentru ca am ales așa și nu din neputință.

De ce nu te pot iubi intr-atat încât să mă excite când te exciți în afara mea? De ce nu pot să te iubesc pentru tine? Cum să ajung să îți doressc să ai parte de întrreaga lume și de câte și mai câte? De ce leg de mine iubirea de tine? Orice trăiești în afară aduci în mine la fiecare fuziune, deci sunt toată tu. De ce închid ochii să nu simt celelalte fericiri din tine, când ele sunt tot tu și îmi ziceam că te iubesc tot? Să vreau să fii orb, să vreau să fii puțin, căci ce pot fi eu decât o paarte din tot? Să îți doresc să fii liber câtva înseamnă doar o curte mai mare și atât. Învață-mă să te iubesc  prin toate și dincolo de orice!

Vrei să ne vedem mâine?

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

Lasă un răspuns

